از دست معروف سه انگشتی میکی ماوس - که برای اولین بار در دهه 1920 ساخته شد - گرفته تا سادگی ظریف هومر سیمپسون ، طراحی کاراکتر همیشه ساده بوده است.
اما گذشته از طراحی تمیز و ویژگی های قابل فهم ، چه چیز دیگری را باید برای طراحی کاراکتر خود در نظر بگیرید؟ دانستن اینکه چه چیزی اغراق آمیز است و چه بازی کردن ، چه چیزهایی برای افزودن به نشانه ای از پیش زمینه و عمق ، و چه کارهایی برای پیشرفت شخصیت وجود دارد.سپس مسئله فنی نحوه ترسیم طرح کاراکتر شما وجود دارد. اگر از آن در موشن گرافیک یا به عنوان بخشی از یک کارتون استفاده می شود ، باید مطمئن شوید که از هر زاویه ای بی نظیر است.
مطمئن شوید که تمام جذابیت ها را از کاراکترهای خود جلا نمی دهید
بسیاری از طراحان ، پروژه خود را با طرح اولیه شروع می کنند. و اکثر طراحان موافقند که این غالباً در جایی صورت می گیرد که ماهیت کاراکتر دستگیر شود. بنابراین وقتی در حال طراحی خود هستید ، اطمینان حاصل کنید که آن جادو را از دست نمی دهید.
مهدی از ریوال می گوید: "من سعی می کنم به سبک نقاشی اصلی خود بچسبم ، زیرا غریزه این است که آن را امتحان کنم و آن را تمیز کنم . "من دوست ندارم احساس کنم که توسط شخصیت ها خلق شده ام ؛ دوست دارم احساس کنم به تازگی با آنها روبرو شده ام."
ریوال آنلاین می گوید: "وقتی شروع به طراحی کاراکتر خود می کنید ، درگیر جزئیات نشوید .تصمیم بگیرید که با چه می خواهید ارتباط برقرار کنید ، سپس طرح هایی بی قاعده با حرکت ایجاد کنید. به محض شروع به محکم تر کردن نقاشی ، به صورت خودکار مقداری پویا را از دست می دهید ، بنابراین مهم است که زندگی به همان اندازه داشته باشید. در مراحل اولیه ممکن است. حرکت بعداً غیر ممکن است ، بنابراین مطمئن شوید که این در طرح اولیه است. "